Jak rozliczana jest reklama mobilna na samochodzie?

Reklama mobilna należy do jednego z najbardziej rozpowszechnionych sposobów reklamowania swojej działalności nie tylko w najbliższej okolicy ale również w całym kraju. Reklama na samochodzie osobowym jest świetnym nośnikiem, który przez poruszanie się po określonych trasach może zwiększać również świadomość danej marki i generować dodatkowe przychody. Reklama graficzna umieszczana jest na karoserii samochodu osobowego, który zwykle zapewnia firma zajmująca się tym rodzajem reklamy.

Reklama na samochodach – jakie są korzyści?

Reklamy umieszczone na samochodach są bardzo korzystne z wielu powodów. Po pierwsze dlatego, że to klient wybiera pojazdy poruszające się po interesujących go trasach. Po drugie jest to opcja bardzo korzystna cenowo, która jednocześnie może się zwrócić i jest o wiele tańsza od tradycyjnych kanałów reklamy. Po trzecie w końcu reklama na samochodach widoczna jest przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu w różnych miejscach. Samochody są w stanie wjechać w wiele miejsc, a w tym w ścisłe centra miast, w których przewija się najwięcej osób.

Do kogo trafi reklama na samochodzie?

Reklama na samochodach zalicza się do tych bardziej tradycyjnych metod, które mogą trafić do klientów żyjących w ruchu i w terenie, do których nie dociera tradycyjna reklama w radiu czy telewizji lub też marketing online. Tego rodzaju usługa reklamowa jest bardzo elastyczna. To klient decyduje na jakich trasach ma pojawiać się jego reklama i na ilu samochodach ma być widoczna. Najczęstszy sposób rozliczania reklamy mobilnej zakłada podstawowy minimalny czas, podczas którego reklama jest umieszczona na samochodzie. Ten podstawowy okres wynosi miesiąc i nie musi oznaczać, że kampania zaczyna się dokładnie pierwszego dnia miesiąca.

Samochody dostępne w ramach usługi należą do prywatnych osób, które powierzają swój pojazd jako miejsce reklamowe. Deklarują oni też rejony, po których się poruszają i średnie przebiegi. Zwykle kierowcy, których samochody służą jako mobilne reklamy pokonują miesięcznie około 600 kilometrów.

Reklama na samochodzie osobowym może być strzałem w dziesiątkę dla Twojej firmy.

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

19 + 13 =